Sıradaki...


İnsanın hayalleri olacak ki gerçekleri olabilsin. Ne kadar uzun zamandır söylüyorum bunu.

Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi 2016 Mezuniyet töreninde mezunlar adına konuşmamı yaparken de söylemişim.

Bugün o konuşmayı youtube kanalıma yükledim. Dün elime geçmişti. Bugünü bekledim çünkü ALES sonuçlarının açıklanacağını biliyordum. Yüreğim ağzımda bekliyordum. Sabah güzel haberi aldım. Yüksek lisans ve ardından doktoraya yetecek puanı alabilmişim. Dil sınavı ve mezuniyet not ortalamam da yeterli. O zaman sırada nerede yapacağımı seçip başvurumu gerçekleştirmek var. Sonra? Sıradaki....

Aşağıdaki link aracılığı ile youtube kanalımdaki konuşmama erişebilirsiniz. Oradaki diğer videolara bakmak da isteyebilirsiniz.
AÖF mezuniyet töreni konuşmam 2016







Yorumlar

Unknown dedi ki…
Konuşmanı izledim..Tüylerim diken diken..Gururla..Başarılarının sınırının olmaması senin güzel yüreğin,aklın..Ben gururla izledim.Annen,baban ve kızını düşünemiyorum..Sevgiler..Ayşe Dağıstan
Unknown dedi ki…
İzlerken o an yaşanan sevinç ve mutluluğu öylesine derinden hissettim ki.. Gurur duydum..
Sevgili Göksel’imiz,
Merhaba.
Gururla gerçeğini dinlediğimiz konuşmanı gene gururla tekrar dinlerken “İnsanın hayalleri olacak ki gerçekleri olabilsin.” sözünü ilk kez Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi 2016 Mezuniyet töreninde mezunlar adına konuşmanı yaparkenden çok önce, daha Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesine kayıt yaptırmaya karar verdiğinde söylemiş olacağını düşündüm. Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi 2016 Mezuniyet töreninde mezunlar adına konuşma yapma başarınla, Amerikalı oyuncu Donald Curtis’in “Neysek ve neredeysek oyuzdur; çünkü ilk önce onu hayal etmişizdir.” sözünün doğru ve gerçek olduğunu göstermiş olmalısın...
Açıklanmasını yüreğin ağzında beklediğin Akademik Personel ve Lisansüstü Eğitimi Giriş Sınavı (ALES)’nda yüksek lisans ve ardından doktoraya yetecek puanı almış olman, dil sınavı ve mezuniyet not ortalamanın da yeterli olması, herhalde birer birer gerçekleştireceğine yürekten inandığımız hayallerin için bir işaret olmalı diye düşünüyoruz. Ne diyelim? Türk şair, yazar, siyasetçi, diplomat. Yahya Kemal Beyatlı, “İnsan, âlemde hayal ettiği müddetçe yaşar.” demiş. Anlaşılıyor ki; sen hayal ettiğin gibi, çok uzun yaşayacaksın inşallah…
Sağlık ve mutlulukla…
İçten sevgiler…
:) :) :)
Aşk dedi ki…
Hayatta hayallerimiz için kürek çekmeliyiz yılmadan yorulmadan.. Çünkü hayatta öyle güçlü aksi bir akıntı çıkıp gelebiliyor. Eğer bırakırsak kürek çekmeyi gitmek istemediğimiz noktalara sürüklüyor hayat bizi. Ve diyor ki hayat küreğini bırakmayacaksın. Bırakırsan şayet dümenini kırarım ve benim istediğim senin istemediğin yerlerde olursun... Ne kadar güç olursa olsun asılmalı, kürek çekmeye devam etmeli. Derin bir nefes almalı. Karnına yollamalısın o havayı... Hayatta en güzel şeylerden biri hayal edilen yere gitmek... Ve daha güzeli oraya varabilmek... Siz hayatın bu yolculuğunda o kadar güzel bir örneksiniz ki doktor oldum yeter dememişsiniz. Yazmaya devam etmişsiniz. Hayallerinizin peşinden gitmişsiniz ve gidiyorsunuz. Konuşmanızla küreklerime daha sıkı sarılmam gerektiğini anladım. Ayrıca Bu başarıların gizli mimarları olan anne ve babanızı da tebrik etmek lazım☺️☺️Aşkla kalın.

Bu blogdaki popüler yayınlar

KLASİK MÜZİK KONSER ADABI

İlginin İzi

Ben istemedim ki sürprizi, kedi istedi...